♥YOU and ME♥

160711
Hello hai! well, today is the day... hari ni genap 4 tahun kitorang bersama... xsangka dah 4 thn... rase mcm baru je lagi... bila ingat2 balik bkn senang nk sampai ke tahap ni... mcm2 benda jd, pahit manis semua ada la... kitorang manusia biasa jgk and sometimes ada a few things yg berlaku di luar jangkaan kita betul x? and what i wanna say here is I'M GLAD WE'RE STILL TOGETHER UNTIL NOW =)


ok nk share sikit cmane kitorang boleh kenal : 

- perkenalan yg dirancang oleh seorang teman ketika di UiTM yg juga merupakan my rumate time tu..
- sebagai seorang perempuan mestilah malu2 sikit..hehe..
- dlm malu2 akhirnya kitorang bertukar no fon... ats usaha teman tu jgk...
- kitorang pn mula lah berkenalan...beberapa kali jgk SI DIA menyuarakan hasrat supaya ktorang ke level yg seterusnya.... hehe ( fhm kn??)
- tp tempoh perkenalan kitorang yg baru suam2 kuku time tu memaksa aku untuk mengatakan TIDAK...
- kitorag pn teruskan jela cm biasa...
- and one day SI DIA  bagitau yg dye akn quit UiTM...
- aku buat2 cool...konon je tu... pdhal dah mula rasa kehilangan... aku mengadu kt rumate2 aku,sdey tau...nk ckp kt SI DIA malu sbb kononnya aku merelakan dye pergi...
- bila esknya dye nk pergi, mlm tu aku nekad (hahaha) kalau SI DIA ckp nk couple aku akn TERIMA!
- mlm pn tiba n apa yg aku harapkan jd kenyataan...ya aku terima dye...hahahaha... that's it! dlm masa yg sgt singkat kitorang da couple... ni sume gara2 aku yg xtentu arah, sbb time tu rasa cm dah lost sgt...kerja gila kn?? xsmpai bape hari kenal da couple... tp sbb kerja gila ni lah kitorang sampai ke tahap ni...
- anyway, thnx kt teman kitorang tu yg telah memulakan segalanya =)


And to YOU
:: HEPI OUR DAY::
:: i'm hepi being with u::
:: thnk u for accept me as i am :: 
   ✿◕ ‿ ◕✿

10 comments:

Anonymous said...

sooo sweeeett!! haha

reiko hufy said...

oh so sweet,, moga kekal smp bile2 k....

Fatin Umairah said...

hehe..thnx!

Anonymous said...

Wahhhhh! comel gila! jg gaduh gaduh taw! stay cool :) semoga kekal dunia akhirat :D

Fatin Umairah said...

hehe moga2..aminn.. thnx faz!

nh said...

wah moga kekal selamanye k ! (^_^)

Fatin Umairah said...

najla thnx.. you too ok =D

Miss Samsuhada said...

semoga heppi selalu ye...

Fatin Umairah said...

orite sam... thnx tau follow =)

Anonymous said...

ooooo......sweettttttttttttt....hehe